Bizimkisi biraz da ac galiba
Emerler canm dogarlar yine emerler benm kızım bi emiyo elini evin icinde sesi çınlıyo şak şak diye
Doğduktan sonra 3 aylık falan olduğunda ayaklarını tutup ağızlarına götürüp baş parmağını bile emecek daha bu ne kiiii
1,512,817 soru
24,674,188 cevap
367,438 kullanıcı