37+4 üm bugun doktorum ıslaklıga karsın alttan muayene ıstedi ama yaotırmadım yaptırnalımıyım anneler sizce cuma tekrar Gidicem
1,512,174 soru
24,665,886 cevap
366,974 kullanıcı