0 oy
420 göst.
8 Temmuz 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (273 puan) sordu
Kızlar bugun kontrolüm vardı nst de sancım çıktı. Doktorda çatıya bakalım mı açılma var mı diye sonra bakınca yok dedi. Kanama olursa gel dedi. Kanamam yokta ama adet olacakmış gibi ağrım var sizce bu doğumu tetikler mi. Ve ikinci gebeliğim ilkini suni sancıyla dogurdum. Çatı manesini 40+0 da olmuştum 
Gebelik haftası 36+3

1 cevap

0 oy
8 Temmuz 2019 (684 puan) cevapladı
Ben iki kere ust uste ayni gun icinde cati muayenesi oldugumda bi kac saat boyunca o sekil agrim oldu hatta korktum ben de. Ama gecti sonra
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 289 göst.
20 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde Melike&.! (66 puan) sordu
0 oy
6 cevap 681 göst.
0 oy
3 cevap 860 göst.
10 Ocak 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Raziye5656 (134 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,147 göst.

1,512,346 soru

24,667,984 cevap

367,102 kullanıcı

...