0 oy
603 göst.
8 Temmuz 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (160 puan) sordu
Hanımlar 29 haftalık gebeyim. Karnım aşağıda yukarı da değil. Sizin de mi böyle. Kız bebek olanlar. Yukarıya çıkar mı 

3 Cevap

0 oy
8 Temmuz 2019 (227 puan) cevapladı
Benim de öyle canım. Aşağıda. Bende 26 haftalık hamileyim kızıma. Herkesin vucud yapısı başkaymış doktor dedi. 
-Reklam-
0 oy
8 Temmuz 2019 (561 puan) cevapladı
Benim de öyle canım aşağıda karnim ama ben böyle rahatım midem rahat oğlan da yukardaydi  9 ay boyunca kustum  refluden 
8 Temmuz 2019 (987 puan) yorumladı
Kız olunca hep aşağıda mı oluyor karnımız böyle gerçekten
0 oy
8 Temmuz 2019 (987 puan) cevapladı
Normal cnm benim de 2.hamilwliğmde baya aşağıda duruyordu karnım kızım olucak diyordum inanmuyordu kimse ama karın aşağıda olunca bacak ağrısı çok oluyor var mı sen de de

İlgili sorular


1,512,233 soru

24,666,633 cevap

367,023 kullanıcı

...