0 oy
521 göst.
8 Temmuz 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (1,162 puan) sordu
Kızlar 11 günlük bebeğim var dün den belli ve gece dahil kakasını yapmadı ayıptır söylemesi dün sadece sabah yaptı o kadar bişimi oldu ki Allah korusun:( ilk bebeğim bişi bilmiyorum bni aydınlatırmisniz bu durum normal mi :(

3 Cevap

+1 oy
8 Temmuz 2019 (70 puan) cevapladı
Çok normal canım Sadece anne sütü alıyorsa ve rahatsız olmuyorsa  10 güne kadar yapmaması normal  
8 Temmuz 2019 (1,162 puan) yorumladı
Oh çok çok sağol canım benim içim rahatladı
8 Temmuz 2019 (70 puan) yorumladı
Rica ederim :)
-Reklam-
0 oy
8 Temmuz 2019 (263 puan) cevapladı
Karnına zeytinyagiyla masaj yap canım youtube da bebek  kabizlik masaji yaz izleyerek yap 
8 Temmuz 2019 (1,162 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim canım benim hemen bakıyorum
0 oy
8 Temmuz 2019 (497 puan) cevapladı
Sadece anne sütü alıyorsa çok normal canım benim 2 gün 3 gün bile normal hemen bi gün kala yapmadı diye çocuğun düzenini bozma yağ falan gerek yok yani 
8 Temmuz 2019 (263 puan) yorumladı
Yağ düzen bozmaz ki çocuğun her türlü rahatlamasini sağlar uykuya dalmasına bile yardımcı olur
8 Temmuz 2019 (497 puan) yorumladı
O anlamda değil kimisi poposuna falan yağ sürüyor yağlı pamuk falan koyuyor ondan bahsettim ben yanlış anlamayin
8 Temmuz 2019 (263 puan) yorumladı
Yok o zaten başlı başına bi hata canım neden yanlış anlayayim bebiş rahat etsin seviniriz hepimiz :)

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 737 göst.
0 oy
2 cevap 167 göst.
0 oy
3 cevap 756 göst.

1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...