Uygulamaya 5 yıldız vermeye ne dersiniz?
274 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan)

Hamileligimin 20.haftasi bitti dün karnıma hafif bir darbe aldım ondan sonra çok sancim oldu bugün de azda olsa pembemsi kanamam oldu, çok korkuyorum yardımcı olabilen var mı acaba

Gebelik haftası 20

6 Cevap

0 oy

Merhaba.Doktora neden gitmiyorsunuz,zaman kaybetmeden doktora gorunun bence.

Araştırdım pembesi kanama olursa telas etmeyin yaziyo nette,birde bebeğimin hareketleri devam ediyor Başından beri hep kanamam oldu o kadar çok gittim ki hep ilaç verip yada vermeyip dinlen deyip yolladılar
Ben de 6 haftama yeni girdim 1 haftaya yakindir kahverengi lekelenmem var doktor progestan yazdi igne de vuruldum ama hala devam ediyo.sizi kanamaniz ikk ne zaman basladi ne kadar sürdü acaba.ben de cok steslendim leke gelince
Benimki de 6 haftadan beri ayda bir yada ayda iki kere kahverengi de değil direk adet kani gördüm,aynı şekilde progestan verdi doktor ilişki de yasaklandı hemde doğuma kadar Kanama bir aydır yoktu ama ağrılar ve genital bölge de sancı hep devam etti hala da ediyor Bir çocuğum daha var ve çok zorlanıyorum O kadar çok doktora gittim ki kimi doktor alttan muayene edip hiçbir şey yok deyip yolladı onun için gitmedim şimdi,aynı ilaçtan kullandım uyudum biraz sancı var kanama kesildi çok şükür Sizi çok iyi anlıyorum o kadar çok ağladım ki bebeğime birşey olacak diye ama şu an karnimda bıcır bıcır hareket ediyo hissediyorum ve iyidir inşallah diyorum, sizde ilişki ye çok sık girmeyip çok ağır iş yapmayip dinlenin derim korkmayin inşallah o sizi birakmaz
(5,348 puan)
Erken haftalarda kanama çok tehlikeli. Bende yaşadım. 6. Haftada düşük yaptım. Kanama oldu kahverengi pempe derken kana dönüştü ve düşürdüm. Progestan kullandım ama nafile. Düşecek olani icinizde tutamıyosunuz. Birde vajinal ultrasonografi düşüğü hızlandırıyor . Bilginize. Çok zor Allah yardımcınız olsun.
Progestan ine.mi yoksa tabletmi benim doktarym hic bahsetmedi ondan bende ilkimde dusuk yaptim
(5,348 puan)
Tablet kullandım
0 oy

Her ihtimale karşı Kesinlikle bir doktora gitmeniz gerek. 

0 oy
(84 puan)

Her ihtimale karsi bi doktora gidin bencede.Plasenta ayrılmasi olabilir allah korusun.Bebeginde sizinde hayatinizi riske atmayin.Ben daha once 10 haftalkken tek yumurta ikizlerimi kaybettim hicbir belirti olmadi kanama agri vs. Rutin kontrolde kalp atisi yoktu malesef. Kanama ciddi bi durum her ihtimale karsi gidin doktora.

0 oy

Tehlikeli olan pembemsi kan çünki o,yeni qanın olduğun gösterir doktora git

0 oy
Bendede olmuştu ilk bebeğinde doktora git ihmal etme inşallah bisey yoktur allahım korusun bebeğini<3
Teşekkür ederim inşallah birşey yokturen kısa zamanda gidicem emin olun ama bebeğimin hareketleri devam ediyor hem de çok güzel bir şekilde teşekkür ederim düşünüp yazdığınız için,son durumu dr gidince bildiririm inşallah tekrar teşekkür ederim
0 oy

Kanama koyu kahve renkteyse korkmaya gerek yok gebeliğimin 12. Haftasına kadar her gün oldu. Siz bir doktora gözünün darbe almışsınız madem ihmal etmeyin

İlgili sorular

2 cevap 62 göst.
9 cevap 142 göst.
8 cevap 173 göst.
19 Ekim Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Goncaa (14 puan) sordu
4 cevap 233 göst.
4 cevap 211 göst.



...