0 oy
441 göst.
7 Temmuz 2019 Doğum kategorisinde (155 puan) sordu
36. Haftada bebeği çok asada hissediyom normal mı? Kafası da asa inmis
Gebelik haftası 36

4 Cevap

0 oy
7 Temmuz 2019 (1,150 puan) cevapladı
Kanala yerleşiyor çok normal canım. Doktora git çatı muayenesi yapsın duruma gore bekle 
-Reklam-
0 oy
7 Temmuz 2019 (2,148 puan) cevapladı
Bende 36 haftaligim dün kontrolum vardı kafası çok assgida dedi doktor çok rahat normal dogururusn hemen cikar kafasi dedi hareket etme fazla dedi ama çatı muaynesine bı hafta sonraya verdi kafa çok assgida oldugu için şanslıyız sanırım doktor kendin bile dogururusn dedi valla çatı muayenesi 36+6 da yapilcak
7 Temmuz 2019 (155 puan) yorumladı
Ayy Allah korusun:)) geliverir diye korkuyom:))
7 Temmuz 2019 (2,148 puan) yorumladı
Valla bana artık dogsada bir sknti olmaz alır evine gidersin dedi niye korkuyon haftalarimiz doldu neredeyse
7 Temmuz 2019 (155 puan) yorumladı
Içerde ne kadar çok kalsa o kadar iyi diye duydum gelişmesi için
0 oy
7 Temmuz 2019 (4,074 puan) cevapladı
Artık bebek döndü ve normal asagıda hissetmeniz
0 oy
7 Temmuz 2019 (1,898 puan) cevapladı
Bende hep o sekilde hissediyorum sanki bebek iki bacagimin arasinda duruyor 2 gundur de aniden bacagimin ic tarafinda vajinama dogru bi acı giriyor benimde 2 gun sonra kontrolum var bakalim doktor ne diyecek
7 Temmuz 2019 (156 puan) yorumladı
Aynen bende bu durumdaym 37+1. Sezeryan ilki bu çok asagida olunca korktm sanki kafa çok çok asagida
7 Temmuz 2019 (1,898 puan) yorumladı
Kanala inmis olabilir artik yavas yavas sona geliyoruz
7 Temmuz 2019 (156 puan) yorumladı
Bence kanaldanda asagida :)))

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 272 göst.
1 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde BsrByr (625 puan) sordu
0 oy
2 cevap 562 göst.
0 oy
4 cevap 819 göst.

1,512,757 soru

24,673,420 cevap

367,402 kullanıcı

...