0 oy
361 göst.
6 Temmuz 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,688 puan) sordu

Kizlar daha hamileyim başındayım ama ayaklar sisio sizce napmali ??:O

3 Cevap

0 oy
6 Temmuz 2019 (280 puan) cevapladı
Tuzu azalt canim bu önemli, bir de çok ayakta kalmamaya çalış, ayaklarını sarkıtma, biraz yüksekte tutup dinlendir, buz da koyabilirsin denemistim indiriyor.
6 Temmuz 2019 (1,688 puan) yorumladı
Tşkler cnm bnm denilen hemen
-Reklam-
0 oy
6 Temmuz 2019 (242 puan) cevapladı
Suyu doktor önerisi ile tüket canım ,faydalı elbette ama fazla su ödem yapıyor vücutta ,ayrıca tuzu azalt bolca yürüyüş yap bunlar fayda edecektir 
6 Temmuz 2019 (1,688 puan) yorumladı
Bidaki gidisimde sorucam cnm
0 oy
6 Temmuz 2019 (296 puan) cevapladı
Benim de var ya yere basarken acıyor resmen dr tuz yeme dedi yürüyüş yap bak çok iyi geliyor 
7 Temmuz 2019 (1,688 puan) yorumladı
Tmm denicm cnmm

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 284 göst.
0 oy
5 cevap 426 göst.
0 oy
5 cevap 511 göst.
11 Haziran 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Mrvehakan (6 puan) sordu
0 oy
9 cevap 593 göst.
3 Haziran 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Roya111 (15 puan) sordu

1,512,676 soru

24,672,180 cevap

367,322 kullanıcı

...