Kızlar 37+4 günlüğüm bu gün acayip kötüyüm ya gece 2 buçukta uyandım 9 da kafamı koydum biraz uyumuşum sonra uyandım ve uyuyamıyorum başım çok kötü ağrıyor parol içiyorum faydası yok ne yapabilirim ya yardım edin
1,512,775 soru
24,673,578 cevap
367,411 kullanıcı