0 oy
311 göst.
4 Temmuz 2019 Doğum kategorisinde (1,179 puan) sordu
Kızlar 2 aylık bebeğim var bi süre önce kakasında beyaz parçacıklar vardı ama şimdi yok bi sıkıntı var mıdır acaba 

1 cevap

0 oy
4 Temmuz 2019 (127 puan) cevapladı
Kullandigin bezin barcaciklaridir uzun zsman almadiginda bezin icinden cikiyor :)) korkma sik degistir altini
4 Temmuz 2019 (1,179 puan) yorumladı
İnşaAllah öyledir canım ya
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 350 göst.
0 oy
2 cevap 398 göst.
0 oy
4 cevap 799 göst.

1,512,191 soru

24,666,100 cevap

366,981 kullanıcı

...