0 oy
432 göst.
8 Mayıs 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (97 puan) sordu

Bebeğin çok hareketli olması yaramaz olacağı anlamına mi geliyor:(

Gebelik haftası 18

2 Cevap

0 oy
8 Mayıs 2018 misafir cevapladı

Sanmiyorum ne alaka yani gucucuk cocuk anne karninda kipirdiyo diye yaramazmi olacaq

8 Mayıs 2018 (97 puan) yorumladı
Hahaha yok doğunca da bile hareketli mi olir anlamında sordum :))
-Reklam-
0 oy
8 Mayıs 2018 misafir cevapladı

Malesef aşırı haraketliyse uyutmayacak kadar yaramaz oluyor oglu da öyleydi gece uyuyamazdim o kadar sert ve ani haraketleri vardi ki bazen korkardım çok ağrı olurdu dr da dedi çok yaramaz bi oğlun olacak ki oldu da herşeyi erken yaptı emekleme yürüme vs. Çok erkenciydi su an 5 yaşını dolduracak hala yerinde duramaz 2. De öyle olacak diye ödüm kopuyor henüz 10 haftalık umarım sakin bir çocuk olur

8 Mayıs 2018 (97 puan) yorumladı
Aaa :))) inanmıyorum benimde oğlum olacak ili çocuğum 12de oynamaya başladı 15 'de çok net eşimle hissediyorduk hareketlerini şuan 18deyim su mesajı yazarken hala güm güm:) esim col akilli bende cok hareketli bir bebektim bana  cekti herhalde :))) aman savlikli olsunlar da tek derdimiz yaramazlık olsun:)

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 356 göst.
30 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde burcumasal (417 puan) sordu
0 oy
4 cevap 401 göst.
0 oy
5 cevap 915 göst.
6 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde S.r (736 puan) sordu
0 oy
5 cevap 503 göst.

1,512,801 soru

24,673,938 cevap

367,431 kullanıcı

...