0 oy
398 göst.
28 Haziran 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (36 puan) sordu
Kizlar sezeryan sonrasi bebegi kendimizi kaldira bilirmiyiz? Yoksa birinin kucagimiza vermesi gerekiyor? Yani 3-4kilolik bebek dikiwleri zorlarmi?

1 cevap

0 oy
28 Haziran 2019 (225 puan) cevapladı
Canım kilodan değil ama sen daha yeni doğum yapttim ve vücudunu kendi isteğine göre hareket ettirmecen dikislerin agricak belki 2. Gün alıp koyarsin ama ilk gun bence kendini zorlama ben doğum yapali 1 yıl oldu sezeryan oldum herşeyi kendim yapmaya çalıştım kimsenin eline bakmiyim diye ama kendimi çok zorladim diskilerimde siknti oldu . O yüzden bence yardım al emzirirken bile duzgun tutamicak acıdan zaten canım 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
28 cevap 1,598 göst.
0 oy
10 cevap 680 göst.
0 oy
4 cevap 438 göst.
0 oy
2 cevap 545 göst.
17 Şubat 2019 Doğum kategorisinde Yazgif (318 puan) sordu

1,512,748 soru

24,673,330 cevap

367,396 kullanıcı

...