0 oy
834 göst.
28 Haziran 2019 Doğum kategorisinde (192 puan) sordu
Kızlar ben 28gun önce sezeryan oldum ama eski kiloma   geri gelmedim daha ve  göbek teki çatlak izlerim geçmedi daha 

4 Cevap

0 oy
28 Haziran 2019 (684 puan) cevapladı
Ben bi korse aldim sezaryen dogum yapanlar da kullanmis ve gobegini toplamis zayiflatmis baya memnunlarmis. Istersen ismini vereyim
28 Haziran 2019 (684 puan) yorumladı
Termal oldugu icin cok terletiyormus. Atlet uzerinden takiliyor. Ayda 5 kilo veren var.
28 Haziran 2019 (296 puan) yorumladı
Internette mi e bebek de falan var mi ? Internet te beden konusunda guvenemiyom
28 Haziran 2019 (684 puan) yorumladı
Bu standart canim sariyosun vucuduna. Ben de bedenli olsa almicaktim. Instagramda var
28 Haziran 2019 (296 puan) yorumladı
Cok saol :))
28 Haziran 2019 (684 puan) yorumladı
Rica ederimm
-Reklam-
0 oy
28 Haziran 2019 (521 puan) cevapladı
En az 1 yili bulabiliyor kiminde canim arkadasimin biri 1. Ayda eski haline heldi biri 2.ayda ben tam 1 yil sonra eski halime geldim benim bunyem cabuk kilo vermeye musait degil ama ondan sanirim
28 Haziran 2019 (328 puan) yorumladı
Kac kilodan kac kiloya cikmistin
28 Haziran 2019 (521 puan) yorumladı
Canim bana mi yazdin acaba ben 56 ile basladim 71 le doguma gitmistim canim 15 kilo almistim
0 oy
28 Haziran 2019 (328 puan) cevapladı
Kac kilodan kac kiloya cikmistin can
0 oy
28 Haziran 2019 misafir cevapladı
Canım benim 13. Gün oldu sezeryan olalı hamile kaldığım kiloya geri döndüm. Bol bol su iç. Bi de hamilelikte çok kilo almadoysan işin kolay oluyor. Ben de sadece biraz göbek kaldı onu halletmem lazım sadece 
28 Haziran 2019 (258 puan) yorumladı
Benimde 13.gun :)
28 Haziran 2019 misafir yorumladı
Aynıyız desene
28 Haziran 2019 (258 puan) yorumladı
Evet nasil gidiyo sizin alıstınız mı :)
28 Haziran 2019 misafir yorumladı
Alıştık çok şükür ufak tefek problemler var ama geçici olduğunu biliyorum sabırla sakince bekliyorum. Bi de tadını çıkartmaya çalışıyorum çünkü hemencecik büyüyecek. Senin nasıl gidiyor alışabildin mi miiniğine
28 Haziran 2019 (258 puan) yorumladı
Aynı senin dedigin gibi uyusun diye gozune bakiyorum uyuyunca ozluyorum oturup izliyorum. Sabır istiyo huyuna alışınca ogrenince sorun yok. Insallah huzurlu ve gazsız bebeklerden olurlar :)

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 899 göst.
11 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde AHU27 (165 puan) sordu
0 oy
13 cevap 1,457 göst.
11 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde Eda dogan (109 puan) sordu
0 oy
5 cevap 627 göst.
30 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde Eda dogan (109 puan) sordu

1,512,336 soru

24,667,936 cevap

367,096 kullanıcı

...