İmamoglu 3 ayda göndercem diyodu bakalım nolcak
Turkiyede bizden daha cok imkânlar sunuluyor suriyelilere....dislamak degil ama ülkemiz mahvoldu içimize kadar sokanların umurunda degil bu durum ... ekrem abi herşey çok güzel olacak derken bunlardan da bahsetmişti 3 ay süre zarfında çaresine bakacağını dile getirmişti...umudumuz ekrem abi
1,512,191 soru
24,666,078 cevap
366,981 kullanıcı