3-4 yastıkla yatmak gibi bi çözüm buldum ikisini kafamın altına koyuyorum omzumun ordan beri yatıyorum ama dengelesin diye. Bi tanesini bacağımın arasına koyuyorum diğerinede sarılıyorum ki karnımın üstüne dönmeyim diye
1,512,481 soru
24,669,765 cevap
367,193 kullanıcı