Nerhaba canım saplıkla kucapına al inşallah
39+2 hamileyim. Hamilwliğim boyunca toplamda 8-9 kez ultrason ve 2 kez de nst ye girdim. Ama bir kez bile çatı muayenesi yapılmadı :)) ve o benim korkulu rüyammm
1,512,751 soru
24,673,355 cevap
367,397 kullanıcı