0 oy
635 göst.
16 Haziran 2019 Doğum kategorisinde (20 puan) sordu
kızlar bugün 5 de suyum geldi 6da doğum yaptım sezeryan normalde günümü almıştım geçende yazmıştım 40 haftalık oldu sezeryan olcam diye yarını bekleyemedik bugğn geldik allahım herkesi kavuştursun çok mutlu birşeymiş korktum ama sonu güzel oldu :)

6 Cevap

0 oy
16 Haziran 2019 misafir cevapladı
Allah analı babalı buyutsun hayırlı evlat olsun inşallah :)
-Reklam-
0 oy
16 Haziran 2019 (197 puan) cevapladı
Maşallah canım rabbim hayirli evlat eylesin analı babalı büyütsün i nsallah
0 oy
16 Haziran 2019 (1,416 puan) cevapladı
Gözün aydın canım inşallah sagliklica büyüt bebeğini 
0 oy
16 Haziran 2019 misafir cevapladı
İlk mi kızmı erkekmi
16 Haziran 2019 (20 puan) yorumladı
ilk kızımız oldu
0 oy
16 Haziran 2019 (1,563 puan) cevapladı
Allah analı babalı büyütsün inşallah canım geçmiş olsun 
0 oy
16 Haziran 2019 (635 puan) cevapladı
Maşallah Sübhanallah cnm 1 saatte mi oldu doğum çok güzel ya Allah analı babalı buyutsun çok sevindim senin adına sanırım.kolay olmuş doğumun ne gusel cnm benim 
16 Haziran 2019 (20 puan) yorumladı
yani spinal sezeryan oldum normal olmuyodu zaten yarın gelicektim normalde bütün dosyalarım hazırdı direk aldılar suyum gelince

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 2,846 göst.
0 oy
2 cevap 559 göst.
16 Mayıs Doğum kategorisinde Nur_Ekinci (89 puan) sordu
0 oy
0 cevap 109 göst.

1,512,169 soru

24,665,819 cevap

366,971 kullanıcı

...