0 oy
605 göst.
15 Haziran 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (285 puan) sordu
Kizlar surekli sol tarafima yatiyorum midemden dolayi. Bebegim de sol tarafta. Gelisimine zarar verir mi bu durum
Gebelik haftası 16

3 Cevap

0 oy
15 Haziran 2019 (465 puan) cevapladı
Bende seninle ayni durumdaym bebegim hep solda ve midem surekli eksiyor yaniyor pek bir zarari oldugunu sanmiyorum ben
-Reklam-
0 oy
15 Haziran 2019 (7,370 puan) cevapladı

Canım.benim en iyisini yapıyorsun şuanda sen

Sol tarafta senin için ve bebegin için en iyi kan akışı o pozisyonda oluyor
Sağa da yatsan bebeğini ezme gibi bir durumun olmaz 
Hiç merak etme

0 oy
15 Haziran 2019 (825 puan) cevapladı
Asil hamileyken sol tarafa yatilir canim en iyisi soldur 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 1,185 göst.
0 oy
6 cevap 879 göst.
0 oy
5 cevap 1,590 göst.
0 oy
4 cevap 727 göst.
27 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hanife003ecrin (19 puan) sordu

1,512,170 soru

24,665,859 cevap

366,972 kullanıcı

...