0 oy
286 göst.
12 Haziran 2019 Doğum kategorisinde (27 puan) sordu
Meraba anneler ,sabahtan ağrım vardi adet agrisi gibi simdi bile devam ediyr ve bebej hareket ettikce agri artiyr. 37. Haftaya gidiyrz sizce ne yapmaliyim varmi araranuz yaşayan 

1 cevap

0 oy
12 Haziran 2019 (1,236 puan) cevapladı
Yalancı kasılma olabilir. Benimde 37deyken yani geçen hafta hep bir yere toplandı ve ağrı yaptı nstde biraz sancım çıktı düzensiz 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 186 göst.
15 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yusufunannesiii (1,125 puan) sordu
0 oy
1 cevap 271 göst.

1,512,559 soru

24,670,807 cevap

367,243 kullanıcı

...