0 oy
2,521 göst.
12 Haziran 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (21 puan) sordu
Kizlar saçimda çok kepek var babam bugün eczaneden ketoral kepek şampuani almiş yalniz bu hamilelikte kullanilrmi acaba eczaci bi sorun olmaz demiş ama güvenemedim birde sizlere sormak istedim

3 Cevap

0 oy
12 Haziran 2019 (69 puan) cevapladı
Ben kullanıyorum hiç de dusunmedim zararı olur mu  acaba diye olmaz sanırım niye olsun ki
-Reklam-
0 oy
12 Haziran 2019 (366 puan) cevapladı
Bende kullandım hep
0 oy
12 Haziran 2019 (18 puan) cevapladı
Bende saç egzaması var gebelikte daha da ilerledi. Ama şampuanı kullanmaya cesaret edenedim.  İçinde kortizol var çünkü. O yüzden doktorunuza sorup kullanın. Ben sormadım idare etmeye çalışıyorum böyle çünkü. 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 172 göst.
0 oy
1 cevap 251 göst.
23 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Baharicl (512 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...