Ayni dertten bende de var canım bende devlet hastanesine gidiyorum söylemiyor yasak diye ayrintiliyi bekledim büyük bi heyecanla o zamanda kapının üstüne yazı asmislar cinsiyet sormak yasaktır doktora sakin sormayın diye yani o zaman da ogrenemedim
1,512,767 soru
24,673,449 cevap
367,407 kullanıcı