Ayni dertten bende de var canım bende devlet hastanesine gidiyorum söylemiyor yasak diye ayrintiliyi bekledim büyük bi heyecanla o zamanda kapının üstüne yazı asmislar cinsiyet sormak yasaktır doktora sakin sormayın diye yani o zaman da ogrenemedim
1,512,803 soru
24,674,011 cevap
367,432 kullanıcı