Lina alya alin lila milaa falan filan koymada canm malumm sıktı yani salgin gibi herkes bu isimleri koyuyo
Benim ki kız olsaydı arya olacaktı cnm
Allah Nasip ederse kızım olucak Adını Zeynep Duru Koyucagiz ❤️
Esra
Bilge
1,512,789 soru
24,673,874 cevap
367,424 kullanıcı