0 oy
349 göst.
7 Haziran 2019 Doğum kategorisinde (3 puan) sordu
kızlar nasipse bir oglum olcak eşimle yigit yada yagız isminde kararsısız sizce hangi isim daha güzel
Kapatılma nedeni: Isim onerileri icin lutfen gebelik dışı sohbette konu aciniz. Anlayisiniz icin tesekkurler

3 Cevap

0 oy
7 Haziran 2019 (694 puan) cevapladı
Bence Yağız canım
7 Haziran 2019 (325 puan) yorumladı
Bence yiğit daha güzel ama yinede sizin fikriniz içine hangisi sınıyorsa onu köy cnm adıyla büyüsün inşallah
-Reklam-
0 oy
7 Haziran 2019 (1,014 puan) cevapladı
Yiğit çok hoş 
0 oy
7 Haziran 2019 (762 puan) cevapladı
Canm allah izin werirse bnde yigit dsunuyorum cok zarif geliyo bana

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 903 göst.
0 oy
2 cevap 444 göst.
0 oy
2 cevap 467 göst.

1,512,426 soru

24,668,923 cevap

367,153 kullanıcı

...