0 oy
649 göst.
4 Haziran 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (41 puan) sordu
Arkadaşlar gobegım asagıya sarktı bu bebek asaya indi demek mi 
Gebelik haftası 33

2 Cevap

0 oy
4 Haziran 2019 (4 puan) cevapladı
Kaçıncı haftadasın? Benim de 33. Haftada inmeye başladı doktor muayenesine gittiğinde kontrol ettir açılma var mi yok mu
4 Haziran 2019 (41 puan) yorumladı
Tamam senin acılms varmıydı
2 Temmuz 2019 (4 puan) yorumladı
Açılma yok ama canım su an 38 deyiz hala aşağıda sen de var mi
2 Temmuz 2019 (41 puan) yorumladı
Bnde de yok cnö bnde 38 ım
2 Temmuz 2019 (4 puan) yorumladı
Normal inşallah Rabbim sağlıklı bir şekilde kucagimiza almayı nasip etsin
-Reklam-
0 oy
5 Haziran 2019 misafir cevapladı
Benim göbeğim aşağıda deyip moralimi bozdular dr. A sordum herkesin yapısı farklı dedi açılma olmadı 38+2yiz şuan. Bebek büyüyor merak etme. 
5 Haziran 2019 (41 puan) yorumladı
Sagol canım İcim rahatladı birde cok baskı yapıyor
5 Haziran 2019 misafir yorumladı
Benimde öyle koltuktan kalkarken zorlanıyorum. Merdiven çıkarken. Bazen ayy diyorum yolda yürürken utanmasam tutucam
5 Haziran 2019 (41 puan) yorumladı
Allah yardımcımıx olsun cnm bnm

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 378 göst.
4 Haziran 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Senveben (41 puan) sordu
0 oy
2 cevap 375 göst.
9 Mart 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Pyrz.000 (273 puan) sordu
0 oy
3 cevap 958 göst.
8 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esragzr (196 puan) sordu

1,512,235 soru

24,666,676 cevap

367,035 kullanıcı

...