Hanımlar 39 haftalık gebeyim ve bebeyim 2 gündür oynamıyor çok az oynuyor normalmi sizce ve bayram dolayısıyla tüm hastanede doktorlarda yok ne yapabilirim
Yeri kalmadı oynayacak ondandır annesi tatlı biseyler ye uzan dinlen elini gobegine koy sıcaklıgına gelir icin rahat etmiyosa acile git sancım var de saglık ocagı kapalı degilse orda kalbini dinle
1,512,632 soru
24,671,477 cevap
367,283 kullanıcı