0 oy
816 göst.
30 Mayıs 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (780 puan) sordu
Kizlar son adet gunume.gore ve programa göre doguma  4 gün kaldı hiç bir sancı belirti yok 39+3 deyim :) ikinci doğumum olcak ilkinde küçük ve acemiydim hicbirsey anlamadım.ama.bunda heycan korku karışık duygular konuya geleyim programa göre doğuran oldumu hiç mesela 4 gün var tam gününde oluyormu yoksa oynama olurmu
Gebelik haftası 39+3

4 Cevap

0 oy
30 Mayıs 2019 misafir cevapladı
Orasi belli olmuyor canim bebis ne zaman gelmek isterse o zaman geliyor :D Benim 22 mart idi 26 martta dogum yaptim :) 
30 Mayıs 2019 (0 puan) yorumladı
Benim ki de 16 haziran pazar günü gösteriyo simdiden 2 gundur ara ara sancim oluyo geciyo daha varmi 37 haftalik 4 günlük oldu
-Reklam-
0 oy
21 Ağustos 2020 (6 puan) cevapladı
Benim de son üç gün kaldı doğumuma olmazsa sizce hastaneye gideyim mi 
0 oy
21 Ağustos 2020 (6 puan) cevapladı

image


Benim de son üç gün kaldı doğumuma olmazsa sizce hastaneye gideyim mi 

22 Ağustos 2020 (6 puan) yorumladı
Kızlar cevap bekliyorum sizden
0 oy
21 Ağustos 2020 (383 puan) cevapladı
Benimde sezeryanima 4 gün kaldı canim ilk gebeligim cok heyecanliyim ellerim uyusuyo simdiden ayyy kendimi teskin etmeye calisiyorum:)))))hakkimizda hayirlisi insallah

İlgili sorular

0 oy
123 cevap 7,000 göst.
0 oy
6 cevap 1,194 göst.
0 oy
3 cevap 718 göst.
1 Ekim 2019 Doğum kategorisinde Handeeayd (9 puan) sordu
0 oy
1 cevap 923 göst.
30 Ekim 2018 Doğum kategorisinde yaprakyaprak (499 puan) sordu

1,512,349 soru

24,668,030 cevap

367,106 kullanıcı

...