Merhaba sayfada yeniyim. 13 haftalık oldu bebeğim. Bugün büyük ultrasona girdik ense kalınlığı için. Doktor yüzde 80 kız gibi görünüyor dedi. Sizde değişir mı. Böyle olup sonradan değişen var mi nun teorisine göre anlayan varsa bu da bebegimin fotosu
Bence senin erkek
1,512,661 soru
24,672,002 cevap
367,302 kullanıcı