0 oy
523 göst.
27 Mayıs 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (293 puan) sordu
Kızlar hayirli geceler benim kafama takılan birşey var benim belimde fıtık var ben normal doğum istiyorum ama çevrem bana normal doğum olmaz diyorlar sizce de öyle mi fitikliyken normal doğum yapabilir miyim ?
Gebelik haftası 29+1

3 Cevap

0 oy
27 Mayıs 2019 (147 puan) cevapladı
Bende de fitik var. Daha once ameliyat da oldum fitiktan. Hala da icerde fitiklarim var. Doktorum normal dogumun hicbir sakincasi olmadigini soyluyor
-Reklam-
0 oy
27 Mayıs 2019 (165 puan) cevapladı
Bende de fitik var ama tam aksine epidural falan olursan daha cok kotu olabilir bel fitiginda. Cunku sezeryani epidural olarak olunca bel agrisi yapiyormus bel fitigi oldugu icin iyice agri olur diye dusunuyorum. InsAllah normal dogum yapariz 
0 oy
19 Mart 2020 (45 puan) cevapladı
Benim de fıtıgım var belimde 22  yaşindayım 16+2 hamileyim  normal dogum istiyorum ama korkuyorum dogumdan sonra bişey olur die o fıtıgın arasına bebek sıkışır sezerya n falan ol diolar ben ne yapayım doktoruma danışcam bakalım sezaryen olmak istemiorum normal doguma bi engeli varmi gerçekten

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 367 göst.
0 oy
2 cevap 277 göst.
0 oy
2 cevap 284 göst.
0 oy
5 cevap 591 göst.

1,512,311 soru

24,667,602 cevap

367,073 kullanıcı

...