0 oy
514 göst.
27 Mayıs 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (381 puan) sordu

33+4 haftalık hamileyim kızlar az önce acilden geldim 

Akşam tuvalete gittiğimde iç çamaşırımın orta yeri baya ıslaktı kuru yer kalmayacak şekilde dünde olmuştu terdir dedim ama bugün yine olunca endişelendim nemliden biraz daha yoğun düşünün 

Ultrasonla bakıldı suyum normal 

Alttan bakıldı ondada bisey yok dediler 

Ped verdi onu koydum 5 10 dk sonra baktılar pembe gibi olanlarda vardi mora dönük olanda doktora gösterdi geldi bisey yok idrarda olabilir akıntıda dediler 

Ama niyeyse ben kendi doktorum harici yapılan muayenelerden hep endişe ediyorum.

Bu haftalarda benim gibi olan varmi bu iç çamaşırı bukadar ıslanan endişeleniyorum bildiğiniz makinadan çıkan çamaşır ıslaklığı gibi ağı:(

3 Cevap

0 oy
27 Mayıs 2019 (55 puan) cevapladı
Normal bence cnm benimde hep oyle suyun normalse bir sorun yoktur
27 Mayıs 2019 (381 puan) yorumladı
Senin de okadar yoğun islaniyormu canim haftan kacti
27 Mayıs 2019 (55 puan) yorumladı
36+2 Evet ıslanıyor son dönemlerde normal sürekli kuruluyorum dikkat et enfeksiyon kapma
27 Mayıs 2019 (381 puan) yorumladı
Tamam canım teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
27 Mayıs 2019 (505 puan) cevapladı
Bendede hep bayağı ıslaklık oluyor bende bi ara öyle hissettim doktor suyu normal dedi nts de istedi bisey cikmadi
0 oy
27 Mayıs 2019 (258 puan) cevapladı
Bende de olurdu o günlük ped kullanırdım bianda ıslaklığı hissederdim bir süre sonra geçti ben sudur diye değilde idrar kaçırıyorum farkında olmuyorum diye çok korktum ama geçti çok şükür

İlgili sorular


1,512,160 soru

24,665,678 cevap

366,963 kullanıcı

...