0 oy
332 göst.
26 Mayıs 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (197 puan) sordu

Merhaba arkadaslar biz bebeğime 29. Haftamıza girdik bebeğim aram aram hıçkırıyor bu hahaftalarda  olan bebeği karnın da hıçkıran lar var mı normal mis onu biliyorum ama çok güzel bir duygu onu hissetmek <3:D

Gebelik haftası 29+1

1 cevap

0 oy
26 Mayıs 2019 (7 puan) cevapladı
Benimde 27 haftalıkken başlamıştı ikizlerimin hickirmaya başlamıştı kimse inanmıyordu anne karninda bebek hıçkırmaz diye ama anlıyordum hıçkıriklarini çok güzel bi duygu onların hareketlerini hissetmek anlıyorum cnm seni Allah sağlıcakla kucağına almak nasip etsin cnm 
27 Mayıs 2019 (197 puan) yorumladı
Amin cnn benim de 28 de başladı allah senin yavrularını da sağ saglim kucağına almayı nasip etti inşallah cnn
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 570 göst.
0 oy
3 cevap 536 göst.
18 Mart 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Tugba068 (4 puan) sordu
0 oy
0 cevap 171 göst.
18 Mart 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Tugba068 (4 puan) sordu
0 oy
10 cevap 964 göst.

1,512,741 soru

24,673,108 cevap

367,376 kullanıcı

...