0 oy
524 göst.
24 Mayıs 2019 Doğum kategorisinde (63 puan) sordu
Arkadaşlar 17 gun önce normal dogum yaptım cokk fazla dikisimm War dıştaki dikislerden üç dört tane düştü ama digerleri duruyor duranlarda iltihap kapmış  sürekli pedimi degistriyom batikonla pansuman yapiomm her tuwalet sonrası sıcak su ile taratlaniom bunlara ragmen iltihap kapmis sizce neyden kapmistir
Kapatılma nedeni: Basliginiz konuyu özetleyici olmalı

3 Cevap

+1 oy
24 Mayıs 2019 (962 puan) cevapladı
Sıcak su kullanmaman lazım iltihabını iyice arttırır. Ve mutlaka kadın doğum doktoruna gözük ilaç krem verir.ihmal etme
24 Mayıs 2019 (63 puan) yorumladı
Bilmiyorum bna sıcak su iyi gelir dediler ewet bugün gidicem
24 Mayıs 2019 (962 puan) yorumladı
Sıcak su enfeksiyonu bakteriyi iyice arttırır herkesin dediğini uygulama. Özellikle kadınlarin gebeliklerinde lohusaliklarinda herkes doktor kesilir. Kulak ardı ediceksin. Sadece kadın doğumcunu bebegin icin de cocuk doktorunu dinle derim
-Reklam-
0 oy
24 Mayıs 2019 (891 puan) cevapladı
Hastaneye git canim ben bilemiycem
24 Mayıs 2019 (63 puan) yorumladı
Ewet bugün gidicem
0 oy
24 Mayıs 2019 (1,179 puan) cevapladı
İltihap kaptığını nerden anladınız
24 Mayıs 2019 (63 puan) yorumladı
İki gündür cokk fazla sizliyodu ne oturabildim ne kalkabildim iltihap kaptindan şüphelenip eşime bKtrdim oda cokk kötü olmuş hep iltihap kapmış dedi
24 Mayıs 2019 (1,179 puan) yorumladı
Allah Allah bazen benimde sızlıyor doktora git canım bakalım ne diyecek
24 Mayıs 2019 (63 puan) yorumladı
Hafif sizlamasi normalmiş dikiş iyileştiği için de bnim ki öyle böyle değil aynı canım bugün bı gidecem
26 Mayıs 2019 (1,179 puan) yorumladı
Canım bir şey sorucam.  Sarı sarı iç çamaşırda çıkması iltihap mı sence

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,184 soru

24,666,033 cevap

366,979 kullanıcı

...