0 oy
681 göst.
23 Mayıs 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2,025 puan) sordu
39+1sezeryan dogum yaptim rabbim hepinize nasip etsin en kolay dogum seklini 
Kapatılma nedeni: Hayirli olsun saglikla buyutun insallah. Gebelik disi sohbette konu acabilirsiniz.

2 Cevap

0 oy
23 Mayıs 2019 (86 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Amin CNN bende 39+0 da yaptım sezeryan
-Reklam-
0 oy
23 Mayıs 2019 (4,074 puan) cevapladı
Gözünüz  aydın allah analı babalı büyütsün 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 1,398 göst.
0 oy
15 cevap 3,718 göst.
0 oy
6 cevap 771 göst.
0 oy
2 cevap 612 göst.

1,512,560 soru

24,670,830 cevap

367,250 kullanıcı

...