0 oy
1,508 göst.
21 Mayıs 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (194 puan) sordu
Kızlar bu nst cihazındaki rakamlar neyi ifade ediyor. Biri bebeğin kalp atışı bi de 50ye kadar çıkıp düşen sayı var. Bunlar neyi ifade ediyor acaba bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Gebelik haftası 35

3 Cevap

0 oy
21 Mayıs 2019 (288 puan) cevapladı
Sancı o canım 
21 Mayıs 2019 (194 puan) yorumladı
Doğum için kaça ulaşması lazım peki? Benim hissettiğim sancıları doktorum nstde görmüyor. Bende mi hata var anlamadım :))
21 Mayıs 2019 (288 puan) yorumladı
100 lere vuruyor üzerine cıkıyor birde sancının düzeni önemli canım düzenli bir şekilde yukseliyorsa doğum yakın demektir
-Reklam-
0 oy
21 Mayıs 2019 (1,230 puan) cevapladı
asırı sancı olup orda cikmamasi da tuhaf benimde sancim var nts de cikmadi 35+2 yim bende
0 oy
22 Mayıs 2019 (2,148 puan) cevapladı
Bazıları var 100 e vurdurup sancin yok diyor bu acı esiginle alakali seninki duusktur belki

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 459 göst.
0 oy
0 cevap 265 göst.
11 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kubra_01 (7 puan) sordu
0 oy
2 cevap 564 göst.
0 oy
3 cevap 486 göst.
18 Ağustos 2020 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Hilal.hilal123 (323 puan) sordu

1,512,700 soru

24,672,658 cevap

367,347 kullanıcı

...