İdrar enfeksiyonun vardır benimde öyleydi eşim bileok rahatsız olurdu gittim hamile iken ilaç verdi geçmedi doğumdan sonra fitil kullandım geçti dene yani
1,512,349 soru
24,668,030 cevap
367,106 kullanıcı