0 oy
402 göst.
20 Mayıs 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (779 puan) sordu
Dikişlerin acısı ne kadar süre sonra geçiyor ve dikişler ne zaman toparlanıyor acaba 

2 Cevap

0 oy
20 Mayıs 2019 (638 puan) cevapladı
Arkadaşım sezeryan oldu canım. Bir haftada toparladı kendini. Kişiden kişiye değişiyor. Bir ayda toparlayan da var bir haftada da... Sağlıklı gebelikler dilerim, Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin :)
-Reklam-
0 oy
20 Mayıs 2019 (1,961 puan) cevapladı
2 ay önce sezaryen oldum canım 10 güne toparladım kendimi dikişlerde anca o zamana toparlanıyor ben 1 haftalıkken kontrole çağırdı doktor pansumanı çıkardı öyle banyo yapabilirsin dedi ondan önce su geçirmeyen bant takıp banyo yaptım zaten belli belirsiz bir dikiş oluo 
21 Mayıs 2019 (779 puan) yorumladı
Çok kötüyüm bu acı hiç gecmicek gibi zor yürüyorum :(
21 Mayıs 2019 (1,961 puan) yorumladı
Kaç gün oldu ki canım sabret benim de öyleydi geçio yavaş yavaş ben de derdim ki ben bidaha hiç eskisi gibi olamıcam heralde ama oluosun canım çok şükür sabret

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 388 göst.
0 oy
3 cevap 415 göst.
1 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde nergs (379 puan) sordu
0 oy
1 cevap 359 göst.

1,512,734 soru

24,673,046 cevap

367,375 kullanıcı

...