0 oy
760 göst.
17 Mayıs 2019 Doğum kategorisinde (42 puan) sordu
sezeryan dogum yaptim 17 gun oldu ve hala saga sola donerken yattigimda kalcam agriyo sirtistu yatmaktan belim agriyo yan yatayim diyorum yatiyorum ve bacaklarim kitlenip kaliyo kendimi ceviremiyorum bacaklarimi neden bole oliyo sezeryan olupta bole olan varmi nasil nezman gecti acaba 

2 Cevap

+1 oy
17 Mayıs 2019 (189 puan) cevapladı
Evet oyle oluyor bende oyle olmuşdu 15 20 gunde gecıyo 
17 Mayıs 2019 (42 puan) yorumladı
cok sagol ya cevap verdigin icin bende gecmicek sandim hamilelik boyunca sirt ustu yatmaktan yuzustu yan yatmaya hasret kaldim bide bole olunca ilk sezeryan gecmez  sandim
-Reklam-
0 oy
27 Aralık 2019 (50 puan) cevapladı
Cnm benim 3 yılına giricem sezeryan olalı ve hala kalça agrım gecmedi

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 463 göst.
10 Ekim 2018 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Gzm012 (84 puan) sordu
0 oy
5 cevap 659 göst.
0 oy
10 cevap 764 göst.

1,512,316 soru

24,667,629 cevap

367,074 kullanıcı

...