0 oy
361 göst.
16 Mayıs 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (199 puan) sordu
Kızlar ben doğum yaptım 40 bugün çıktı ve ben 5 gündür adet oldum ama 2 gündür çok kanamam var bu normal mi korkuyorum

1 cevap

0 oy
16 Mayıs 2019 (762 puan) cevapladı
Canim ilk gebeligimde benmde oyle oldu 40 cikti 3 4 gun snra adet oldum kanamamda ygundu ama benm lohusaligimda cok kanamam olmamisti ondandr dye dsunmustm ben snraki aylarda nrmale donmustu zaten sninde oyledr belki dzelir
16 Mayıs 2019 (199 puan) yorumladı
Benimde ilk gebeligimdi canm korktum ama valla
17 Mayıs 2019 (762 puan) yorumladı
Yok yok korkma lohusalikta kanaman olmadysa bu adetinden snra siskinliginin bile gttigini hissedersin temizlenir icin iyice inan ben cocuk bezi bile koyuyodum oyle ygundu saglicakla buyut bebisini :)
17 Mayıs 2019 (199 puan) yorumladı
Bende çocuk bezi koyuyorum valla çok saol canm maalesef bebeğim öldü ama
17 Mayıs 2019 (762 puan) yorumladı
Aa rabbim sabir wersn canm ozel  degilse nden nasil uzuldum :(
17 Mayıs 2019 (199 puan) yorumladı
Amin inşallah canım hamileligim 7. Ayına kadar sıkıntı yoktu 7 aydan sonra bebeğimin kafasında kist çıktı sonra kalbinde daralma çıktı bobrek yetersizliği varmış 38+3 acil sezeryanla doğum oldu metebolik bı rahatsızlık çıktı 5.gun bide beyin kanaması geçirdi 6.gunde öldü cennet kuşum
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 516 göst.
0 oy
4 cevap 439 göst.
26 Kasım 2021 Doğum kategorisinde Havva78 (47 puan) sordu

1,512,432 soru

24,669,047 cevap

367,158 kullanıcı

...