Anneler nasılsınız bnm ilk gebeliğim 39+3 uz pazartesi 40 hafta olcaz dr en fazla 40+3 e kadar beklerim dedi acilmam hiç yok korkuyorum aynı durumda olan var mı?
1,512,191 soru
24,666,113 cevap
366,983 kullanıcı