Benim.nisanim geldi 36. Haftanin icinde cati muayenesi oldum. Muayene olali 1 hafta olacak pazartesi gunu, hala dogurmadim. Sancim hatta acilmam bile yok. Yani erken doguma sebep olmuyor. Normalde de oyle ben kendimi ornek verdim sadece
1,512,754 soru
24,673,380 cevap
367,400 kullanıcı