0 oy
350 göst.
16 Mayıs 2019 Doğum kategorisinde (189 puan) sordu
Merhaba kızler ben yabancıyım turkiya de evladım kızım duguldu ama bışeler alamıyorum bebek arabası ya sipariş verdim ama kaynanam arkadaşımda var deya onode iptal edildi kayın valıdam çök ıyı hep yadamcı olur bena ama çök üzgünüm kızıma ıstadım şeyleri alamadım anam babam yakınlerım bura olsaydı boyle olmasdı aglasım gelıyo hakkınızı helal edin 
Gebelik haftası Dugum

1 cevap

0 oy
16 Mayıs 2019 (364 puan) cevapladı
Nerden alabileceğini mi soruyorsun soru ne tam olarak 
16 Mayıs 2019 (189 puan) yorumladı
Hayır alamıyorum benı deserıya çıksemde berever geliyorlar senkı bılmıyorsun diyorlar ıyı insanlar hepsıda yınade canım sıkılıyor bena guvanmıyorlermı deye
16 Mayıs 2019 (189 puan) yorumladı
Evet karışıyor Har şeyi kendisi alıyor
16 Mayıs 2019 (315 puan) yorumladı
Yok canım öyle düşünme sana guvenmediklerinden değil.hem hamilesin başına olumsuz bisey gelmesin diye yalnız bırakmıyorlardır bi de her kayınvalide öyle benimki de öyle. Bebek alışverişini kayinvalidemle kayinbabamla yaptım. Onlar da heyecanlanıyor bizim gibi.sonucta bizim evladımız ama onlarında torunları. Bi de böyle düşün sıkma canını.
16 Mayıs 2019 (189 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım ama dugurdum ben eşimi yanıya gedısemde yanımda insanım işte ıylıkdende osenıyor
16 Mayıs 2019 (315 puan) yorumladı
Aynı duyguları bende yaşadım canım. Haklısın tabi.nerelisin bu arada
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,319 soru

24,667,683 cevap

367,077 kullanıcı

...