Haydi gelin Cevapsız soruları bitirelim
208 göst.
Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (199 puan) sordu

Kızlar 27+6 yız gece olunca vücudumda el ve ayaklarda kaşıntı oluyor nedendir acaba bilen var mı kontrolüme gidince doktora söyleyeceğim ama o zamana kadar önce size sormak istedim ateş basıodu hep ondan mı acaba die düşündüm ama yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler 

Gebelik haftası 28

4 Cevap

0 oy
(477 puan) cevapladı

Cildin kurulugundan olur hormanlarinin degisyiginden olur piskolojik olur bir cok neden sayabiliuor doktorlar bendede cok oldu ordan sormustum doktoruma ama sen yine sor belki vucudu daki minarel.eksikligin var ondan kaynaklaniuordur

(199 puan) yorumladı
Nette kolestazi yazıyor bu beni korkuttu.dediğin gbi herşey etkileyebilir haftaya gidicem doktora inşallah çok teşekkür ederim
(477 puan) yorumladı
Internete herseyi dogru sanmayjn asla hasatlik sikyetlerinizi bakmayin cok yanlis yonlendirip insanin moralini bozabilir bence en guzeli doktorunuz hic m3rak etmeyin girurusnu bakin stres vucut degiskligi mevsimsel dicek ;)
(199 puan) yorumladı
Evet netle galyana gelmemek lazım ama doktorların makaleleride çok şey öğretiyor tedbir almak lazım yinede test yapmadan kesin bişey sölemek mümkün değil de.eskileri düşünüyorum annelerimiz ne şartlarda doğurmuş bende mi var bişey bu devir mi böle bilmiorum.daha öncede kalp atışı olmadı 2aylıkken kürtaj oldum o yüzden çok korkuyorum bişey olmasın hormonlarda etkiliyor tetikliyor duygularımı :( Allahım hepsini korusun
0 oy
(3 puan) cevapladı

Mutlaka doktorunuza danışın. Ben de ayni sekildeydim, gebelik kolestazi çıktı. Sizi endiselendirmek istemem elbet ama riskli bir durum özellikle gece wlleriniz kasiniyorsa. Bir takım testler istiyor doktor. Mesela ben sırf bu yüzden ptesi doğum için hastaneye yatacağım. 37. Haftadayim. Sizin haftanın erken ilaçla kontrol edilebiliyor ve süreç normal isleyebiliyor. Korkmayın ama önemseyin mutlaka


(199 puan) yorumladı
İşte bende kolestazi den çok korkuyorum yeni çıktı daha bu kaşıntı 3 4 gündür var psikolojim bozuldu ani bişey olacak die. inşallah bişey olmasın :( ne yapmam gerek onuda bilmiorum doktora gidene kadar tedbir olarak.ptesi gidicem inşallah
(199 puan) yorumladı
Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı büyütmeyi  nasip etsin inşallah 37 de erken ama olsun çok şükür sağlığı yerinde olsun buna şükür 37 38 de çok oluyor
yorumladı
Ben baştan onemsememistim sıradan gebelik kasintisidir demiştim 1 ay çektim sonuç olarak. Geçen hafta gayri ihtiyari ellerim gece çok kaşınıyor dediğimde ortaya çıktı. Sizin haftanın erken çok şükür daha kolay kontrol altına alırlar.
Benim bebeğim haftasına göre ileride olduğundan çok şükür üzülmüyorum. Normal zaman gibi birşey olacak. Allah size de sağlıklı dogumlar sağlıklı evlat versin inşallah :)
Sevgiyle kalın
(199 puan) yorumladı
Amiiin inşallah Allah razı olsun  hepimizin evlatlarını korusun bende en kısa zaman da kontrole gidip söyleyecem bişey yoktur inşallah.bilginiz için çok teşekkür ederim herşey gönlünüzce olsun
yorumladı
Ben daha sekize yeni girdim ve kasintim var. Sizinki ne zaman baslamisti
(199 puan) yorumladı
Benim ki 28.haftada başladı canm doktora gidince herşeyi unutuyorum şu an çok canm sıkılıo yine sormadım die yaa ama 26.haftada şeker testi yaptırırken herşeye bakmışlardı ast değerlerim falan normal öle kolestazi olsa değerler yüksek olurdu die yorumluyorum ama dahada geçmezse bu hafta gidicem tekrar
(284 puan) yorumladı
Kasintilariniza çözüm bulabildiniz mi? Doktorunuz ne dedi merak ettim bende yarin gidicem doktora inşallah soylucem ama benim cok kasintim yok 2 gundur aksamlari geliyor o da cok uzun sürmüyor.
0 oy
(119 puan) cevapladı

canım bn onu bir ay cektim doktr normal hormomal der sen dalin şampuan al onunla yıkanmaya basla ve her akşam sirkeyle vucudunu sil yat 1 haftada gecıyor yanıyor ama yapck bişy yok

0 oy
cevapladı

Canım benim bende 26+3 kaşıntı normal bendede var dr sordum hamilelikte olur dedi korkma internette yazanlarada inanma öyle olunca ben soğuk su ile yıkıyorum  farklı bişeyle uğraş kaşıma çok yoksa ufak ufak sivilce gibi çıkıyor 

(119 puan) yorumladı
bak sabunla yıkNma akşm sırke sur yat nasıl gecer bebek şmpuanı al

İlgili sorular

36,487 soru

193,978 cevap

261,773 yorum

11,451 üye




...