Uygulamaya 5 yıldız vermeye ne dersiniz?
419 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (562 puan)

Ya ben hiç uyuyamiyorum kızlar ne yapsam bilmiyorum 

Gebelik haftası 6+5

10 Cevap

0 oy
(48 puan)

heyecandandir bende hala tutmuyor fazla takma uyudugun kadar sonra yine uykun geldiginde uyursun

(562 puan)
Öyle canım insanın içi kıpır kıpır ayrıca havalar bunaltıcı sıcak ya
0 oy
(3,610 puan)

Sıcak canım, bende çok sık uyanıyorum gece kalkıp soğuk su içiyorum içim yanıyor

(562 puan)
Canim ya hiç sorma çok sıcak bunaliyorum artık dönüp duruyorum
0 oy
(1,706 puan)

Esim isten gelmedigi icin uyuyamiorum bende canim.evde olaydi uyurdum kesin.. .s

Amin canım allah razı olsun bende balikesirde yaşıyorum :)
(1,706 puan)
Aaa gercektenmi:) neresindesin
Gönen de oturuyorum canım bende evlenince buraya taşındım eşimin işinden dolayı
(1,706 puan)
Gitmistim gonene guzel yer benim hosuma gitmisti  biz merkezdeyiz aynen esim sayesinde burdayiz bizde aslen nerelisin
Esimde bende agriliyiz
Ya sen nerelisin cnm
(1,706 puan)
–1
Istanbulluyim evlendikten sonra esim icin buraya geldim bir senedir balikesirdeyim yavas yavas alisiorum ama kucuk sevimli biyermis en azindan istanbulun o gereksiz kalabaligindan sonra burasi ilac gibi geldi bana:) sen nezamandir balikesirdesin
9 aydır burdayım canım evlenince direk buraya geldik
(1,706 puan)
Ay sen bendende yenisin masallah :) esin zorunlu gorevden dolayimi burda calisio yoksa burdami yasiodu
Yok zorunlu değil çok teklif geldi hemen hemen her ilden geldi ama gece mesaisi olan vardı istemedim burda kalalım dedim eşim 4 yıldır burda çalışıyor burda arkadaşları çok çevresi falan iyi ondan canm
0 oy
(872 puan)

Ben gece 4 e kadar aykatayim 2 saat uyuyup esime kalkiyorum bidaha uyku denen sey yok cok uykum var uyuyamiyorum 

(562 puan)
Desene sen hiç uyuyamiyorsun eşin işe gittiği için mi kalkiyon
Evet ona kahvalti hazirliyorum aynen gozlerim mosmor oldu uykusuzluktab
Ya allah yardimcin olsun
Amin saol canim daha yolun baindasin ben saga sola donemiyorum sancilarim basladi
Kaçıncı haftadasin canım
33 erken dogum riskim var ha geldi ha gelecek bekliyorum bakalim
Hayırlısı olsun o zmn canım rabbim bana o günleri görmeyi nasip etsin inşallah
Saglikli sihatli insallah canim
Inşallah canım
0 oy
(382 puan)

Ben de uyumuyor m

0 oy

Valla benimkide uyutmuyor ne yana dönsem o yana geliyor 38+3 son 4 günü sayıyoruz


(562 puan)
Seninki artık kapıya dayanmış canım benimki daha çok yeni 6+6
Allahım hayırlısıyla doğum yapmayi nasip etsin hepimize
Amin inşallah canim
0 oy
(13 puan)

Maalesef bende senin gibiyim sabah ezanı okunuyor hala uyuyamıyorum 

Benim hamileligim daha çok yeni ama hem ağrım var hemde çok sıcak insan ne yapacagini bilmiyor sıkılıyor seni çok :(
0 oy
(184 puan)

Burdayım yorgunum ama uykum yok bugün bebeğimin cinsiyetinide öğrendim bi oğlum daha oluyor nasipse :)

(562 puan)
Maşallah darısı başımıza o zmn canım hayırlı olsun :)
Amin canım sağol kaç haftalık seninki
(562 puan)
7 haftalik canim
Daha yani Rabbim kucağına almayı nasip etsin amin
Amin inşallah tatlım
0 oy
(112 puan)

Aynen bende uyuyamiyorum kizlar .. yorgunluktan'da Øluyorum 

(562 puan)
Niye yorgunsun ne yaptın :)
Valla benim 1 yasinda bi kizim var ablasi onun pesinde kosusturmak'dan yoruluyorum butun gun bide hamisim hamisken bi ayri yoruluyor insan
(562 puan)
Hmm maşallah canım tabi öyle ikisi bir arada zor oluyordur allah bağışlasın
Amin cnm sagol
Amin Canim sagol ...
0 oy
(112 puan)

Burda bende uyuyamiyorum ..yorgunlukdan'da øluyorum halbuki...

Kaç yasindasin
Iyi masallah.. 24 yasindayim sen ?
23 yaşındayım bende tesadüfe bak
Istanbul da misin
Yok Canim yurt disindan
He ıstanbul da sandım gorusebilirdik o zaman yurtdışı uzak oluyo
Nerelisin ben doğumluyum
Ben doguluyum diycektim
Canim doğunun neresindensin bende doguluyum da:)
Bitlisliyim canım sen doğunun neresinden sin

İlgili sorular

3 cevap 182 göst.
8 cevap 188 göst.
3 gün önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ecem13. (247 puan) sordu
10 cevap 258 göst.
5 gün önce Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Sema63 (52 puan) sordu
2 cevap 86 göst.
5 Aralık Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gull (329 puan) sordu
2 cevap 187 göst.



...