Kızlar bayrama 38 ve 39 haftalarım denk geliyor devlet hastanesine gidiyorum ilk doğumum olucak normal mi sezeryan mı daha belli değil. Bayramda doğumum olursa doktor gelirmi yoksa beni özele mi gönderirler bu yüzden endişeleniyorum bilgisi olan paylaşabilir mi
1,512,335 soru
24,667,925 cevap
367,095 kullanıcı