0 oy
637 göst.
11 Mayıs 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (321 puan) sordu

Kızlar bugün doktora gittim 20 haftalık olduk çok şükür iyiyiz bebeğimi daha net gördüm ve çok mutluyum sizinle paylaşmak istedim <3

Kapatılma nedeni: Mutluluğunuz daim olsun. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz.

4 Cevap

0 oy
11 Mayıs 2019 (2,464 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Hayırlı olsun cnm hep güzel haberlerini al 
11 Mayıs 2019 (321 puan) yorumladı
Çok sağol canım cümlemiz insallah
-Reklam-
0 oy
11 Mayıs 2019 (335 puan) cevapladı
Ne güzel canım Allah sağlıklada kucağına almayı nasip etsin
11 Mayıs 2019 (321 puan) yorumladı
Amin canim hepimizin inşallah
0 oy
11 Mayıs 2019 (291 puan) cevapladı
Allah hayirlisila kucagina almayi nasip etsin
11 Mayıs 2019 (321 puan) yorumladı
Çok sağolun sizinde insallah :)
0 oy
11 Mayıs 2019 (321 puan) cevapladı

Inanın herşey yolunda cumesini duymak çok güzel düşüp tehlikem vardı bu haberi çok bekledim çok şükür şuan iyiyiz allah kimseye kaybetme korkusu yaşatmasın aminnn çok zor yaa <3

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 1,106 göst.
0 oy
15 cevap 790 göst.
1 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
0 oy
2 cevap 343 göst.
16 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde melo3 (35 puan) sordu
0 oy
3 cevap 644 göst.

1,512,570 soru

24,670,978 cevap

367,260 kullanıcı

...