Haydi gelin Cevapsız soruları bitirelim
344 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (60 puan) sordu

Kizlar bayadir asitli bisey icmiyorum aşırı derece kola istedi canım asit cekiyo.canim resmen icsem bisey olurmu ya 

Gebelik haftası 10+3

11 Cevap

0 oy
(1,291 puan) cevapladı

Ic bisi olmaz ole cok sık icme insanin cani cekiyo icmemen qerektiqini dusundukce nefsin korelsin ben arada iciyorum valla likir likir ole qidiyoki ozleyince :))

0 oy
cevapladı

Ben arada kaçamak yapıyorum nefsimi bastırcak kadar. 

0 oy
(426 puan) cevapladı

Yaaa bağımlı gibi sabah akşam icmedigin sürece ne olabilir iç canim

yorumladı
2 bardak ictim yine icesim gelio cocuk istiyo.galiba
0 oy
(85 puan) cevapladı

ilk uc ay icme sakın benim ablam ilk haftalarinda icti cocugu dustu doktoru direk kola mi ictin swn dedi

0 oy
cevapladı

Benimde canim kola cekmisti ilk zamanlar ben de ictim napayim canim cekiyodu bebislerimiz Allaha emanet insallah sende nefsini köreltecek kadar arada icersin canim :)

0 oy
(1,318 puan) cevapladı

Canim.icmemeye calis. Bend cok severim ama 5 aydir icmiorum cok.istersem esime icirtip.onunkinden 2 3 yudum istiorum.okadar yada maden suyuda icebilirsin aslinda oda asitli ya belki nefsini koreltir.

0 oy
(766 puan) cevapladı

1 bardak tan bisey olmaz canim

0 oy
cevapladı

Bende mide bulantisindan su icemedigim icin surekli canim kola istiyodu 2 gunde bir iciyodum valla hicte bisi olmadi masallah suan 21.haftamdayim doktorumda icmemeye calis ama bebegine bisi olmaz dedi.

Tabiki buzamanda zararli olmayan hicbisi yok cokta takmamak lazim ne istiyosan ye ic bosver yarasin 

0 oy
(3,071 puan) cevapladı

Aserdigin zaman abartmamak kaydıyla biraz iç canım, ben de öyle yapıyorum

0 oy
(207 puan) cevapladı

Kolayı hiç sewmem olsada içmemeye çalışırdım. Ama şu hamilelikte içmediğim kadar kola içtim çok fena aklıma vuruyo az önce markette yine aklıma düştü tuttum kendimi ama aklım hala ordaki kolada :( 

0 oy
cevapladı
yeniden gösterildi

Bende hamilelikten once cok kola asitli seyler icerdim hamile oldhgumu ogrendikten sonra esim artik izin vermiyor. Nadir olarak yarim cay bardagi kola iciyorum mide bulantisi oldugumda genelde iciyorum mideyi rahatlatiyor

İlgili sorular

36,604 soru

195,174 cevap

263,253 yorum

11,497 üye




...