0 oy
378 göst.
9 Mayıs 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (472 puan) sordu
Kizlar bebekler Allah korusun kakasini kaçıncı haftada yaparlar anne karnında ne zaman o risk vardır 

1 cevap

0 oy
9 Mayıs 2019 (147 puan) cevapladı
40 dan sonra biliyorum canim 42 ye kadar o riskle kontrol altinda takip ediyolar bebegi dogum olmazsa eger.. 
9 Mayıs 2019 (447 puan) yorumladı
Hayir 38te yapanda var arkadaşımın oglu 38. Haftada yapti sezaryenle dogum yapmak zorunda kaldi
9 Mayıs 2019 (472 puan) yorumladı
40 sorun değilde 38de yaparsa o sıkıntı
9 Mayıs 2019 (147 puan) yorumladı
Benimde yengem 40 da yapmisti hani internette de arastirdigim kadariyla 40 tan sonrasi tehlikeli diye biliyorum kestirip tersleyip atmayin hemen her hamileligin farklidir :)
9 Mayıs 2019 (447 puan) yorumladı
Terslemedim canim o degisebiliyor onu demeye çalışıyorum ❤
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 478 göst.
0 oy
0 cevap 125 göst.
0 oy
4 cevap 444 göst.
15 Ocak 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Esra8 (143 puan) sordu
0 oy
0 cevap 152 göst.
7 Kasım 2023 Doğum kategorisinde Meltem minez (148 puan) sordu

1,512,160 soru

24,665,687 cevap

366,965 kullanıcı

...