Kızlar ablamın bebeği oldu sezaryanla doğum yaptı çok mutluyum 11 seneden beri bebeği olmuyordu
Allah analı babalı büyütsün inşallahh:)
Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah
masallah tebarekallah rabbim salih evlat eylesin insallah saglicakla buyutun cok gecmis olsun
1,512,806 soru
24,674,036 cevap
367,433 kullanıcı