0 oy
369 göst.
6 Mayıs 2019 Doğum kategorisinde (139 puan) sordu
Kızlar vajinamda çok baskı var ve karnım çok sert hafif bel ağrımda var dogum belirtisimi acaba?
Gebelik haftası 38+3

2 Cevap

0 oy
6 Mayıs 2019 (407 puan) cevapladı
Son haftalarda bunlar normal canim.
-Reklam-
0 oy
6 Mayıs 2019 (360 puan) cevapladı

Ben bir haftadır o sekildeyim hala doğurmadım:( 

37+3

6 Mayıs 2019 (4 puan) yorumladı
Acıklık falan varmı canım doktorun çatı muanesi yaptı mi ?
6 Mayıs 2019 (360 puan) yorumladı
1 cmdi  2 hafta önce yarın tekrar gitmeyi düşünüyorum

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,754 soru

24,673,370 cevap

367,399 kullanıcı

...