0 oy
497 göst.
5 Mayıs 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (779 puan) sordu

Merhaba arkadaşlar bu pompadan kullanan varmi acaba 

image 

4 Cevap

0 oy
5 Mayıs 2019 (2,464 puan) cevapladı
Bnm de aklıma takılıyor ya ilk doğumum karar veremedim alsam mı almasam mı diye gerekli mi ki 
5 Mayıs 2019 (997 puan) yorumladı
21.gunumuz bugün bebeğim uykudayken gogusumde süt doluyor ve inanılmaz bi ağrı yapıyor illa ki sağmak gerekiyor sütü hem buzluğa atmakta fayda var yarın öbür gün gerekli olabilir bende bu üründen alacağım
5 Mayıs 2019 (163 puan) yorumladı
Bende cok geleni buzluga atiyorum
5 Mayıs 2019 (7 puan) yorumladı
Buzluktaki sütü sonrasinda nasil kullanıyorsunuz
5 Mayıs 2019 (163 puan) yorumladı
Daha hic kullanmadim ama ilk once dolaba koyup erimesi gerekiyomus sonra ilik suya konuluyomus
5 Mayıs 2019 (997 puan) yorumladı
Sütü benmari usulü eriterek kullanıyorsunuz
-Reklam-
0 oy
5 Mayıs 2019 misafir cevapladı
Bu kadar pahali greek yok bn e bbktn aldim we babay 15tl cok guzel 
5 Mayıs 2019 (779 puan) yorumladı
Nasıl bisey ki o
0 oy
5 Mayıs 2019 (163 puan) cevapladı
Elektrikli dusunurseniz lansinoh markasini oneririm bebegim dogdugundan beri sagiyorum memnunum hem ikili vakit kaybida olmuyo
5 Mayıs 2019 (779 puan) yorumladı
Onlar 300 400 liralarda biraz fazla gibi geliyo bana fiyatları
5 Mayıs 2019 (163 puan) yorumladı
Ben letgo dan aldim 150ydi 50 tl ye dusurduk zar zor
5 Mayıs 2019 (779 puan) yorumladı
Iyi almissiniz
0 oy
5 Mayıs 2019 (7,370 puan) cevapladı
Bu ürüne 125 tl vermek yerine e bebekte indirime girdi elektirikli pompa var çok güzel 200 tl ye onu da alabilirsin 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 160 göst.
25 Haziran 2023 Doğum kategorisinde yagmurbl (23 puan) sordu
0 oy
3 cevap 237 göst.
0 oy
8 cevap 473 göst.
0 oy
2 cevap 227 göst.

1,512,700 soru

24,672,689 cevap

367,353 kullanıcı

...