38+1 olduk kızlar. Elim ayağım yanıyor, bi oturduğum yerde en fazla 5 dakika oturabiliyorum, sanki hiç halim yok. arada vuran adet ağrısı gibi ağrılar ve hiç bitmeyen bel ağrıları.. sizlerde böylemizdiniz yoksa ben mı anormalim ???
1,512,349 soru
24,668,030 cevap
367,106 kullanıcı